575 200 025 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:00
6.1. Reklamacje dotyczące zakupionego
towaru:
6.1.1. Sprzedawca odpowiada wobec
Klienta na zasadach określonych w ustawie kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia
1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz w innych powszechnie obowiązujących
przepisach prawa.
6.1.2. Gdy
zakupiony przez Klienta towar jest niezgodny z umową lub posiada wady należy o
tym fakcie zawiadomić Sprzedawcę oraz w razie potrzeby dostarczyć reklamowany
towar do Sprzedawcy na adres:
Deco-Wall
Daria Głowacka
Ul. Kapicy 9, p.103 41-100 Siemianowice
śl.
6.1.3. Zaleca
się złożenie reklamacji pisemnie lub za pomocą wiadomości e-mail na adres biuro@deco-wall.pl W celu przyspieszenia i ułatwienia procesu rozpatrzenia reklamacji zaleca
się przesłanie wraz z reklamacją wszelkich dodatkowych informacji takich jak
takich jak numer zamówienia, data sprzedaży etc.
6.1.3.1 Rozpatrzenie reklamacji następuje
niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni.
6.1.3.2. Odpowiedź
w sprawie reklamacji zostanie wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny
wskazany przez Klienta sposób.
6.1.3.3. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją
uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać
zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na
sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień
Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy w zakresie określonym ustawą kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964
r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.)
6.1.4. W celu ułatwienia
procedury reklamacji towaru Konsument może skorzystać z formularza
reklamacyjnego udostępnionego przez Sprzedawcę.
6.2. Reklamacje związane ze
świadczeniem usług drogą elektroniczną poprzez Sklep internetowy:
6.2.1. Reklamacje związane ze świadczeniem
usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu internetowego należy składać
na adres mailowy biuro@deco-wall.pl bądź listownie
na adres sklepu:
Deco-Wall Daria Głowacka
Ul. Kapicy 9, p.103 41-100 Siemianowice
śl.
6.2.2. W
celu ułatwienia i przyśpieszenia rozpatrzenia reklamacji zaleca się podanie w
wiadomości określonej w pkt. 1 takich informacji jak adres e-mail, rodzaju,
datę wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych.
6.2.3. Rozpatrzenie
reklamacji związanej z świadczeniem usług drogą elektroniczną następuje
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni roboczych.
6.2.4. Odpowiedź
w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta lub w inny podany
przez Klienta sposób.
7.1. Fototapety, szablony malarskie, naklejki, plakaty są
produktami dostępnymi wyłącznie na zamówienie Klienta. Klient określa parametry
zamówienia: wybiera zdjęcie, materiał, wymiary wydruku oraz opcje wykończenia. Produkcja
każdego wyrobu realizowana jest od podstaw wg zlecenia Klienta
7.2. Zamówiony przez Klienta produkt jest
skonfigurowany na podstawie indywidualnego i szczegółowego zamówienia, dlatego
też zgodnie z art. 38 pkt.3 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
(Dz.U. z 2014 r., poz. 827 z póź. zm.) prawo odstąpienia od umowy zawartej poza
lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość Nabywcy nie przysługuje.
Polityka
prywatności
1. Administratorem danych
pozyskiwanych za pośrednictwem sklepu internetowego jest właściciel sklepu.
2. Sklep internetowy działa
zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych
osobowych (t. jedn. Dz.U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawy z
dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144,
poz. 1204 ze zm.).
3. Administrator uprawniony jest
do ujawnienia danych osobowych wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie
właściwych przepisów prawa.
4. Właściciel sklepu zobowiązuje
się do ochrony przekazywanych przez Użytkowników danych osobowych przed utratą,
zniszczeniem, ujawnieniem, dostępem osób niepowołanych lub niewłaściwym ich
wykorzystaniem.
5. Administrator danych osobowych
przetwarza je wyłącznie w celu realizacji umów zawieranych za pośrednictwem
sklepu internetowego.
6. Użytkownik podaje swoje dane
osobowe potrzebne do rejestracji dobrowolnie.
7. Użytkownik ma prawo wglądu oraz
modyfikacji swoich danych osobowych w każdym czasie, jak również żądania ich
usunięcia z bazy danych . W celu realizacji tych uprawnień
Użytkownik
może skontaktować się ze Administratorem sklepu wysyłając e-mail na adres: biuro@deco-wall.pl.pl lub
listownie na adres Sprzedawcy:
Deco-Wall Daria
Głowacka
Al. Bolesława
Krzywoustego 2/38, 40-870 Katowice
Polityka
cookies
1. Sklep internetow www.deco-wall.pl wykorzystuje
pliki typu cookies w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem ze
sklepu przez Użytkownika.
2. Plikami typu cookies są pliki
tekstowe zapisywane przez przeglądarkę internetową Użytkownika na jego
komputerze, pozwalające na identyfikację Użytkownika oraz utrwalające jego
preferencje na podstawie historii odwiedzanych witryn internetowych.
3. Pliki typu cookies umożliwiają
utrzymanie sesji użytkownika bez konieczności ponownego wpisywania danych na
każdej podstronie.
4. Sklep internetowy www.deco-wall.pl wykorzystuje
następujące pliki cookies:
a. stałe,
b. analityczne,
c. zewnętrzne.